Softonic-recension

My GMS - Gereja Mawar Sharon

Min GMS - Gereja Mawar Sharon är en social och kommunikationsapp tillgänglig på Android-plattformen. Utvecklad av GMS ICT Dev, denna gratis app syftar till att hjälpa användare att spåra sin andliga resa och tillväxt i Herren.

Med My GMS kan användare enkelt komma åt och granska viktiga milstolpar i sin andliga resa. Appen tillåter användare att kontrollera datumet för sin dop, se de klasser de har deltagit i och hålla koll på sina tjänsteaktiviteter. Dessutom kan användare bekvämt boka platser för kommande evenemang.

Appen lovar att erbjuda ännu fler funktioner i framtiden, förbättra användarupplevelsen och ytterligare stödja deras andliga tillväxt.

Om du vill fördjupa din förståelse för Herren Jesus och ännu inte har hittat en lokal kyrka, bjuder My GMS in dig att börja din resa här. Appen erbjuder en stark och omtänksam liten gemenskap för stöd, vilket säkerställer att du har den vägledning och sällskap du behöver längs din andliga väg.

Gå med i My GMS nu och ge dig ut på en givande resa av andlig tillväxt och gemenskap.

Program tillgängligt på andra språk

Användarrecensioner om My GMS - Gereja Mawar Sharon

Har du provat My GMS - Gereja Mawar Sharon? Var den första att lämna din åsikt!

Utforska appar

Annons

Lagar som rör användningen av denna programvara varierar från land till land. Vi uppmuntrar eller accepterar inte användningen av detta program om det strider mot dessa lagar.